Procedury COVID-19



Jaki jest cel wdrażania procedur?

Przede wszystkim zapewnienie gościom oraz pracownikom hotelu bezpieczeństwa i zmniejszenie ryzyka zarażenia wirusem COVID-19. Jednocześnie zmniejsza to ryzyko rozprzestrzeniana się wirusa poprzez zachowanie odpowiednich zasad.

Procedury bezpieczeństwa w obiekcie:

1. Umieszczone zostały dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępnych do dyspozycji gości oraz pracowników. Znajdują się przy recepcji oraz w każdej łazience.
2. Podczas codziennych prac porządkowych panie pokojowe zostały zaopatrzone w niezbędne środki odkażające oraz jednorazowe rękawiczki i maseczki.
3. Podczas sprzątania i odkażania każdego pokoju dodatkowo zastosowany jest proces ozonowania pokoi, części wspólnych i korytarzy. Poręczę, klamki i włączniki światła również są czyszczone środkami dezynfekującymi.
4. Przestrzegane są odstępy pomiędzy gośćmi wynoszące minimum 2 metry oraz ograniczone zostało spożywanie posiłków w częściach wspólnych.
5. Podczas meldowania czas przebywania gości na recepcji został ograniczony do minimum przez sprawną pracę pracowników.
6. Wdrożony został bezwzględny zakaz przebywania w obiekcie osób niezakwaterowanych.
7. Funkcjonowanie restauracji zostało objęte reżimem sanitarnym, który zapewnia jedynie możliwość serwowania posiłków tylko dla gości hotelowych w ostępach minimum 2 metry pomiędzy osobami spożywającymi posiłek.